Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

H Hannah Simone του New Girl δεν θέλει να την αποκαλούν γυναίκα με καμπύλες

"Το να λες σε μία γυναίκα ότι έχει καμπύλες είναι ένας ευγενικός τρόπος για να την πεις χοντρή...και εγώ δεν είμαι". Η σταρ του New Girl βάζει τα δικά της όρια και φωτογραφίζεται όπως της αξίζει για το Glow Magazine.


Ταύρος, σου λέει, γίνεται η Hannah Simone αν κάποιος την αποκαλέσει χυμώδη και αισθησιακή. Αυτές τις δύο λέξεις αποκάλυψε η μία εκ των πρωταγωνιστριών του New Girl πως σιχαίνεται.




Η 32χρονη καστανή καλλονή, που έχουμε αγαπήσει ως Cece στη σειρά, φωτογραφήθηκε για το περιοδικό Glow Magazine φορώντας ρούχα που αναδείκνυαν την θηλυκή (ελπίζουμε να της αρέσει αυτή η λέξη) σιλουέτα της.




Η Hannah, η οποίια είνα Καναδή με ινδικές ρίζες και ήταν πρώην μοντέλο, δηλώνει πως αισθάνεται υπέροχα με το σώμα της και πως "το να λες σε μία γυναίκα ότι έχει καμπύλες είναι ένας ευγενικός τρόπος για να την πεις χοντρή...και εγώ δεν είμαι. Χυμώδης και αισθησιακή - ακόμα μία λέξη που δεν μου αρέσει καθόλου. Αυτή (η λέξη "αισθησιακή") στην πραγματικότητα εννοεί πως η γυναίκα έχει πλούσιο στήθος".




Το ακούσατε αυτό άντρες;



πηγή: cosmo